torsdag

Slutade tjugo i ett idag, så jäkla skönt! Tog moppen hem direkt, sen hamnade jag framför en film som gick på canal + någonting, Kitty och hollywoodmysteriet, haha någon familjefilm men den var faktiskt bra. Efter filmen gick jag ut och red båda hästarna och det gick väl hyfsat bra. Sen har jag bara tagit det lugnt. Just det, mamma har sytt in min klänning nu, typ 5 cm eller nått! Men den är fortfarande lite förstor, får gå och spänna ut magen, haha det är snyggt! Men nu har jag hört att det ska bli dåligt väder imon och då fryser jag ju ihjäl med klänning. & hur kul är det att gå med jeans? Imorgon ska jag gå från tågstationen i nybro till paradisskolan, haha lycka till att jag hittar den! Har iaf fått en liten vägbeskrivning. Sen cyklar jag och Daniella hem och gör oss iordning. 

GRATTIS JENNY! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0