tjosvejs

Idag har det varit cabaréträning HELA dagen. & så blev vi nior bjudna på tårta i matsalen! :D muumms!
Så ikväll har vi visat upp cabarén för föräldrarna och dom skrattade väldigt mycket. Det måste ju betyda att den var ganska bra? (aa' haha, jag tycker iaf att den är rolig! ´På mogonen imon är det dags att visa upp för eleverna och sen är det skolavslutning. Hejdå nian! :( hejdå Bjurbäcksskolan! :D  på kvällen är det balen och Bella ska fixa min frisyr!

Något som är mindre bra är att Olle, min tio åriga lillebror, som har varit förkyld och hostig under hela våren har varit hos daktorn idag. Det var ingen förkylning som vi trodde! Nu har den lille pojken hostat sönder någonting i halsen så han får inte hosta någonting mer och om han skulle göra det måste han dricka ett helt glas vatten för vaje host. & doktorn tror tydligen att han är katt allergiker och att det är därför han har hostat så mkt. fyfan, jag älskar mina katter :(  men nu äter han allergitabletter för fulla muggar och i sommar ska han få ta ett pricktest och se vad det är. stackars lillebror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0