puss

Nu är det bara drygt en vecka kvar med klassen, 9e. Det känns ganska hemskt faktiskt.
Visst, vi är inte så tajta i klassen längre, vilken vi var förra terminen men ändå, alla tycker om och
tar hand om varandra. Det är nästan aldrig något tjabb och vi har två jättebra mentorer. Vissa kanske man knappt träffar mer!? Men på någotsätt ska det bli så skönt att lämna Emmaboda och specielt Bjurbäcksskolan, hur kul är den liksom? hur lod som helst. Att få träffa nya människor ska bli skit skönt, nu kan man börja om från början. Äh, jag vet inte det är blandade känslor inför avslutningen faktiskt. Men just nu ser jag fram emot Cabaréshowen, avlsutningen, balen, liseberg och framför allt avslutningsfesten! :D

Idag har jag och Annie varit i stan. Vi åt på Sorbas och hade en mysigdag, båda två fick faktiskt lite köpt. Det var iofs inte ens hälften av det jag hade planerat att jag skulle köpa men så är det ju alltid. Glömde förstås en heldel viktiga saker. T.ex. strumpbyxor. Ska jag gå runt och visa mina bleka ben på både skolavslutningen och balen nu elr? nejtack!! Det måste jag hinna fixa på något sätt. Ska ju faktiskt in till Nybro på fredag, Sanna min kusin tar studenten! Innan dom springer ut kanske jag kan springa in lite snabbt på Lindex elr nått. hehe, aja det får lösa sig! Ah, som sagt på fredag tar jag tåget in till nybro någongång på för middagen sen hämtar Daniella mig där. Sen kanske vid två tiden? ingen aning, så springer dom ut från Åkrahäll. Ska bli kul faktiskt! Sen på tisdag är det Emmas tur, då tar jag tåget in till Kalmar, sen får jag lösa det med skjuts till John Bauer. haha, jag vet inte ens vart det ligger. Grattis till dem! :*
pusshej


30 :(
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0