grattis pappa



IDAG FYLLER VÄRLDENSBÄSTA PAPPA ÅR!
GRATTIS, <3

Idag gick vi upp tidigt för att sjunga för pappa och för ovanlighetensskull sov han när vi kom in. haha, det blev paket öppning och så sen fick alla gå och göra sig i ordning för skolan/jobbet. Skolan idag har varit ganska seg, men vi kom ganska långt med cabarén, alla skyltar och sånt är färdigt nu. Vi slutade tjugo i fyra och då tog jag bussen hem. Åt några mackor och sen snabbt ut i stallet och rida en häst innan gästerna kom. Jag hann faktiskt, tillochmed byta om innan dom kom. Nu har Daniella och jag de bästa planerna till gymnasiet, här ska festas! Det var iaf ett väldigt trevlig kalas. Sen har ju mamma varit i Kalmar med sin skolklass idag och då hade hon köpt ett Wii Fit till mig & Olle, hon är för söt! Då blev vi gladisar och nu är det träning varje kväll som gäller, haha. Nu tänkte jag lura upp pappa på den plattan, maha. I morgon börjar dagen med simhallen men jag tror jag väljer att spela volleyboll, det är nästan roligare faktiskt. Långdag i morgon också, segt som tusiken.
Förresten bilden är från en julafton för typ 2-3 år sedan.
puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0