grattis



GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA HÄST!
                 JIMBY GIRL
<3
Jimby Girl var min första ponny, hon är en c-ponny och jag har fortfarande kvar henne, men just nu är hon uthyrd. Jag är ju då lite för lång för att rida henne. 
 
Igår tävlade jag ju Chucky, min D-ponny.
I första klassen 0,90m vann vi!  i andra klassen 0,90m petade vi första hindret för att jag glömde hålla ytter i svängen mot och då kom vi lite i obalans. Väldigt retfullt! Men resten gick skitbra.
Jag är iaf jätte nöjd med den tävlingen men nu har vi ingen tävling förrän om två veckor och då är det lundegård på öland som gäller! :D



- Bilder från tävlingen kommer när jag har fått dem skickade till mig. :)

bloggar senare. TJOHEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0