helg

Nu är jag precis hem kommen från Emmaboda.
Idag har vi bara suttit & segat, vilket var grymt skönt!
Vi kollade lite på film &så. Sen bestämde vi oss för
att dra in till Emmaboda och käka pizza.
Jag, Annie & Melinda delade på en vesuvio med
kebabsås, mums, höhö (a)
Sen inväntade vi Melindas hemtåg som skulle gå
vid 15.32. Efter det blev jag hem skjutsad av Annie
& David och nu sitter jag här och väntar på att restan av
familjen ska komma hem.
Mamma & pappa har ju varit i skåne över helgen och
Olle har varit hos en kompis, dt har varit lugnt och skönt
här hemma!

Men nu är det slut på det lugna, de kommer hem närsomhelst
& jag ska väl snart ut och rida skulle jag tro. Funderade på att
fråga mamma om vi skulle ta varsin häst och rida en lång skogsrunda.

Ikväll ska jag iaf häcka framför en film med en kopp varm O'boy
och sen gå och lägga mig tidigt.

TACK FÖR EN TREVLIG LÖRDAGKVÄLL ALLIHOP!
bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0