home

Nu är jag hemma efter typ världens segaste&kallaste skoldag (?)
ah, jag är så seg i huvudet och grymt trött. Lägger mig nog i soffan och drogar desperate houswifes hela kvällen, mamma är gull och har köpt den 4 sesongen nu, <3
    Men först ska jag såklart ut till hästarna och ser hur dom mår, fixa inför tävlingen imon, om det nu blir någon! ;s



Erika & jag för väldigt länge sedan. <3

Idag efter skolan följde jag med Erika hem, det va hemskt länge sen vi hittade på något sist. Efter skokan cyklade vi ner till Konsum (erika cyklade, jag åkte (a)) haha, köpte vindruvor, kiwi och litelite godis. Sen satte vi oss och kollade på det desperate houswifes programmet som båda hade missat i tisdags. Det var väldigt klurigt av henne att spela in det tycker jag, inte något jag hade kunnat komma på! ;o vi satt där med våra nyttigheter & efter det så spelade vi wii fit. HAHA, det var ju jobbigt om något! Vi utmanade tränaren på massa saker & ägde honom hela tiden. coola som vi är! (h)

Aja, nu får jag väl ta tummen ur röven och dra mig ut i stallet, det är så tråkigt väder så man har ju ingen lust! :O
men sånt som måste göras ju.

Jag bloggar nog senare skulle jag tro!
- sånt som märks!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0