kanon

Förlåt, har helt och hållet glömt bort att blogga. Har haft annat för mig.
Igår var det först skolan såklart, fysikprov som inte var det lättaste sista lektionen. Sen körde jag hem och red mina två hästar, en snabbdusch och upp till ridklubben. Där höll Us en lekkväll, den blev faktiskt väldigt lyckad och det var folk som kom! härligt.. haha. Efter det åkte jag hem och gjorde mig i ordning och så sen mötte jag upp Annie i Emmaboda.  Där var det helt dött fast det är festival. Visst, det var mycket folk inne på området men det lägger jag inte 550 spänn på att gå in när jag inte ens gillar banden. Aja, det blev en tidigare hemresa än vad vi hade tänk. Sen sov jag hos Annie.

Idag var det klinik uppe på klubben med Lasse Berglund kl. 09.30 och samtidigt invigning av den nya cafeterian "Bettet".  Det var väldigt mycket folk där och det bjöds på rulltårta. På eftermiddagen var det träning som gällde. Först med Ulisco, det gick jättebra faktiskt. Lasse tyckte att jag skulle ut på regionala 1,10 - 1,15 nu. Med Chucky gick det också jättebra, han hade inget att säga om det. Hel nöjd med dagen!
 
Nu sitter jag hemma med världenssötaste hund hos mig, Kajsa! <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0