latmask

En lördag.
Idag vaknade jag av att Olle kom uppspringades med telefonen i högsta hugg och skrek att jag skulle svara. Det var Annie som ringde och frågade om jag skulle med till Strippen. Då kände jag inte riktigt för att åka dit för att jag var så tjock i halsen och seg i huvudet, var mer taggad på att ta det lugnt då faktiskt. Så jag stannade hemma och segade framför fjärde sesongen av Desperate houswifes hela dagen fram till klockan sex då jag gick ut till mina hästar. Jag red båda två och dom hade gryymt mycket överskottsenergi. Det gick hyfsat bra ändån tycker jag, men nu är jag totalt slut i huvudet. Tittade nyss om jag hade feber men termometern visade 34.6 precis som vanligt, jag tror inte att jag kan få feber! konstigt. Men iallafall, jag har ju morgondagen också att ta det lugnt och krya på mig så skiten ska nog snart vara borta får vi hoppas. Sen är det ju faktiskt bara tre dagar i skolan denna vecka vilket gör att det inte känns lika jobbigt att det snart är måndag, höhö.

vi hörs & syns
dt kommer fler polen bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0