måndag

Hemma från skolan, vi fick sluta tidigare så jag bad pappsen att komma och hämta mig så det gjorde han. Jag var hemma typ klockan tre. Nu har jag ätit och lite så, blippat igenom datorn och polenbilderna jag fick av malin på en cd-skiva idag. Lägger nog upp dom någon dag när jag inte har något bättre för mig. :) Aja, jag kan ju berätta att biologiprovet var inget att skryta med. haha, sket helt i sista sidan, fyfan tur att lärarna lovade att de inte kunde sänka betygen! Vi satt inte kvar så länge på provet någon av oss så sen gick vi till Fenix och tog en fika eftersom vi hade två och en halv timme tills nästa lektion. myyyyyyyys!

OH, är det gött väder eller vad? ;O  hahaha, det ska bli så härligt att gå ut i regnet och rida två hästar (eller inte?). Får se hur det blir med den saken, jag kanske bara fixar med dem lite så får dom stå i dag. Fan, de skulle verkligen behövas rida nu inför tävlingarna i helgen! 

jag har verkligen noll idé vad jag ska skriva om men jag hoppas att jag kan uppdatera bloggen ikväll med ett intressantare inlägg. 

pusssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0