mot måndag

MONDAY IS COMING THE DAY I HATE...
Imorgon inleds dagen med ett nationellt prov i Biologi, vilket är sjuk eftersom vi fick slut-betyg i det ämnet innan höstlovet. Hur tänker dom som sitter och bestämmer det här egentligen? Vi har ju inte en chans att få bra betyg på det här provet, inte jag iallafall, jag minns inte någonting. Åh, ursäkta men jag blir så irriterad på sånt här, det är så himla klantigt gjort. Vi får hoppas att vår biologi lärare Mikael är snäll och rent av strutar i de här proven och låter oss behålla våra betyg.

Nehe, nu ska jag ner och mysa med familjen, äta varma mackor och titta på Så ska det låta! haha, jag vet, det är för gamlingar men ärligt talat tycker jag faktiskt att det kan vara ganska kul att sitta och lista ut låtar och sjunga med. Roligast är nog när man kommer på låtarna innan dom på tv, då blir jag stolt! haha. Jag är tönt, i know.

puss&godnatt


JAG ÄLSKAR DIG BBY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0