nationellaochkalmar

Dagen började med  ett nationellt prov i matte, C-delen!
HA-HA, det gick sämst! fick totalt hjärnsläpp. Men det blir nog ett G iallfall :)
Hoppas bobby inte säker mig på grund av det isf (a' skulle kännas retfullt!


Oh, vadå gammal bild? & suddig.

Jag gick från provet ca kl. 10. 00 då gick vi tjejer till fenix & fikade räkbaguetter, kärlek! <3
Det är så underbart gott ;O höhö. Vid 12.31 tog Annie & jag tåget in mot Kalmar.
Fick faktiskt en heldel köpt men ingen avslutningskläning, hittade ingen, det var ju helt utplockat.
aja, det löser sig ju, det är länge tills vi slutar! (a)
Dagen har iaf varit MYS!
godmat & mycket glass och shopping. lovely!
Nu sitter jag här, & varför då? när jag har typ hur mycket som helst jag borde läsa.
Men jag skiter i det, jag orkar inte. Allting löser sig så provet går nog bra imon iallafall.
TACKFÖRIDAG, SLUTFÖRIDAG!
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0