onsdag

Hörde ni åskan idag? :O
fyfan, jag är livrädd...
Det började när Annie & jag satt ute på en bänk och skrev manus till cabarén, det började verkligen pissregna. Det regnade väl några timmar och när jag kom hem vid kvart över fyra hade jag inte så stor lust att åka på träningen kan jag säga. Vi tränar ju i en padock, utomhus! Men när vi kom till nybro var allt torrt, det hade varken regnat eller åskat där. Träningen gick kanon med båda hästarna så nu är jag taggad inför tävlingarna..

HA-HA-HA, idag vid matbordet tänkte jag på den där låten, dom sjunger typ svenne banan eller nått sånt? Men jag kom inte på att det var just " svenne banan" de sjöng utan jag sjöng "skala banan" och tjatade på Olle att han skulle komma på vad dom egentligen sjöng. Då börjar ungen sjunga " ålla banan, ålla banan..." haha, jag skrattade så jag låg dubbelvikt! Han fattade ju såklart ingenting och undrade vad jag skrattade åt. Han är för söt!

Nu kom precis Felicia m.fam & det blir väl bara lite myspys ikväll skulle jag tro.
Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0