pluggochstad

Åh, nationellt prov i matte imon! Wiiho?
fyfan,  hallå ig! Det känns som att allt kommer gå åt pipsvängen! haha
Religionsprov på onsdag också. inte stort alls ju! huh.
aja, det löser sig alltid. Jag får kolla på det lite imon för jag orkar inte nu.
Förresten man kan väl inte plugga till nationella i matte? (aa'
höhö, dt orkar jag inte göra iaf känner jag.
Dax att börja lära sig att plugga inför gymnasiet kanske?
- Nej, jag klarar mig nog. ;)




En suddig bild på annie & mig från göteborg - `09

Imorgon åker Annie & jag in till Kalmar med 12.22 tåget, i think.
oh, jag behöver så mycket, men kommer troligen glömma att köpa
hälften som vanligt (a) Kommer alltid på en massa saker jag har glömt
att köpa på tåget hem. FÖRSENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0