sjuttondemaj

Tjabba, Tjena, Hallå!
... vi säger så.

åh, jag hatar att vara förkyld. Näsan är helt igentäppt och halsen är tjock och kittlar men det är iaf hyffsat klart i huvudet idag vilket är skönt. Nu sitter jag med datorn i knät och myser i soffan framför Ugly Betty, tittar inte så mycket men det blir iallafall inte lika tyst i huset när teven står på. Ida är här någonstans också, pratar i telefon skulle jag tro. Idag har jag ätit väldensgodaste mat! Potatis & köttgryta, såndär som tar en hel evighet att göra. M-m-m va gott det är!


linneajohansson


Kommentarer
Postat av: ronja

åååh linnea! tänktänktänk:D:D:D

2009-05-17 @ 15:42:35
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0