tävling

TÄVLING MED ULISCO

Idag var jag i Nybro och tävlade med Ulisco. Först startade vi 1,05m hoppningen och där gick vi nolla med en tid som räckte till en fjärde placering. Andra klassen var en 1,10m hoppning och där gick vi också felfritt och i omhoppningen tog jag ut svängarna och så eftersom att det bara var min andra 1,10 hoppning. Så tiden räckte till en sjätte placering. Jag är super nöjd med honom, han är verkligen en stjärna! Oh, herre gud ni skulle sett ärevarven, han var helt knäpp! haha, upp&ner och höger&vänster, allt på samma gång. Men det är kul, haha. Nästa tävling är troligen den 6 juni då det är klubbmästerskap sen den 7 juni i Ronneby tror jag. Efter det får vi väl se om vi ger oss på någon regional tävling! :)

Ikväll ska jag vara en slöfis och bara ta det lugnt och så, tycker att jag förtjänar det efter helgen! (aaa'  Sätter mig nog framför en film med en kopp varm choklad. myyyys.


Ulisco & Linnea! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0