good day

Idag har jag endast haft en lektion, Samhäll. Efter den hade vi en timmes hål och sedan matte där vi behövde vara i tio minuter, det räknas ju inte? haha, så vi slutade kl. 11. Erika, Annie & jag gick till fenix och fikade, satt väl där någon timme och pratade. Sen tog Annie och jag moppen hem till mig och sooooolade. Haha, vi kan ju inte bli särsklit bruna någon av oss. Det är så tråkigt! Man vill ju liksom inte se ut som en blekfis :( Vid två tiden kom David och då fikade vi lite till, haha. Sen åkte dom hem vid halv fyra tiden. Då gick jag ut i stallet och gjorde i ordning Ulisco sen bar det av mot Björnö. Träning för Ansi. Det gick inte jätte bra, min häst var en jäkla energibomb! ;o visst det gick ju bra så, han hoppade men han lyssnade inte på mig utan sprang bara . Jag skulle galopperat honom några kilometer igår så han blev av med lite energi men smart som jag är så skrittade jag bara honom en kort runda. Aja, nu vet jag vad jag ska ändra på tills nästa gång ju!

Imorgon är det långdag i skolan som gäller, måste träna på cabarén. Eller iaf skriva klart den. haha. Så imorgon får det nog bli bussen faktiskt. Jag har hört att det ska åska i natt. Jag kommer inte kunna sova, åska är nästan det värsta jag vet. Jag ligger och skakar. haha, fyfan jag vet att det är löjligt, jag är faktiskt snart sexton år. Men ärligt talat jag tror aldrig att det kommer att släppa, inte helt iaf.

tjo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0