30 och 31.05.09

Igår kväll vid typ halv tio tiden stack jag till Amanda. Vi tog moppen till ica dirket och hyrde filmer. Patrik 1,5 & Låt den rätte komma in. Patrik 1,5 va skitrolig tycker jag, haha lätt värd att se! Men Låt den rätte komma in däremot tyckte jag bara var konstig. Kanske måste se den två gånger för att förstå? Vi satt uppe typ halva natten och tittade på film, sen somnade båda i soffan. haha. Jag blev väckt av Amanda idag på morgonen kl 12. 18 haha, det är nog fan mitt rekord på att sova länge! Hon hade tydligen vaknat vid halv tio, höhö. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning lite, elr jag drog bara på lite mascara. Sen stack familjen in till Emmaboda för att äta morsdags middag på Amigo. Skulle egentligen åkt in till Kalmar men det hann vi inte för Olle skulle med en buss som gick klockan tre. Han & hans fotbollslag är och kolla på Kalmar FF idag när dom möter Helsingborg. Dom har nog kanon kul skulle jag tro! Jag har försökt steka lite i solen i eftermiddag men jag blir ju bara skär som en gris så det är inte så kul :(  aja, blir väl brun framåt augusti, haha man får se det positiva i det hela! Snart ska jag väl ut och rida, men tycker faktiskt att det är för varmt nu. pusshej.


<3
Amanda&Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0