weekend

shit vart har alla mina besökare tagit vägen? ;o
jag måste nog komma på något bättre & roligare att blogga om.

Tordag; Första metardagen i Ödevata. Jag, Annie ( & lite David ) höll i ponnyridning hela dagen, vi tjänade faktiskt ihop ganska mycket pengar som går rakt in i ungdomssektionens kassa. höhö. & jag blev intervjuad också ;O haha, Emmaboda tidningen nästa skulle jag tro. Vid fyra tiden åkte vi + två av davids jobbarkompisar ut med båt och fiskade, haha jag förstår om dom aldrig mer vill fiska med oss! Efter det åkte jag hem och red och Annie åkte hem till sig och red, några timmar senare möttes vi upp på pizzeria viktoria. Vi halv tio kanske bestämde vi oss för att köra in till nybro och kolla streetracet där. Så det gjorde vi och vi var väl hemma igen vid tolv tiden och då var jag helt slut! haha.

Fredag: Stack hemifrån kvart över sju på morgonen med ett fullastat släp. Mot lundegård på Öland och tävling med Chucky, min ponny. Första klassen var han övertaggad och stack för mig så vi fick ett pet. I andra klassen var vi dubbelnolla och blev femte placerade, skit bra runda! Tävlingen var på gräs vilket jag tycker är grymt kul, hinderna var fina och banorna bra! Jag har verkligen inget negativt att säga om ölandshoppet. Skit kul är det att tävla där!
       På kvällen stack jag med min cooling moped till Lindås. Det skulle bli myskväll hos Jenny. När jag kom (ca 50 min försent) var dom fullt igång med grillningen. Vi åt ugnspotatis och grillkött (gjort i stekpanna, för ingen var bra på att grilla) hahaha. Vi satt och pratade och lite senare gick vi en runda i Emmaboda, där vi inte kände oss välkomna för fem öre ;O höhö, vi träffade iaf några trevliga människor som vi pratade en stund med. Framåt ett tiden gick vi hemåt, hemma blåste vi upp madrassen och somnade som stockar på direkten. Eller det gjorde jag iaf.

Lördag: Jag vaknade upp hos Jenny kl. 11.24 för att vara exakt, hehe. Då var det bara Jenny kvar, de andra hade visst åkt medans jag sov. Vi låg och pratade en stund sen körde jag hem. Nu sitter jag här och tar det en massa lugnt och snart ska jag gå ut och fixa inför tävlingen med Ulisco i morgon.

jag ska försöka uppdatera mera och oftare. Men det säger jag ju alltid! haha
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0