valborg

Första maj idag, snart sommar nu ju (aa'
Igår vid halv sju tiden åkte jag in till Emmaboda, till Annie & David. Vi ringde dit lilla pizzan och åt en massa mat  &så. Vid klockan 20.28 gick tåget mot nybro. När vi kom dit så va dt inte en människa där så vi gick och hälsade på vår tränare Nils, hehe. Vid tio tiden gick vi ut igen, träffade massa trevligt folk! ;D Vid ett tiden bar det av mot emmaboda för att sova. Men kvällen var iaf väldigt rolig tycker jag! Tack för det! ;*


En gammal bild från Emmabodafestivalen -' 08
ANNIE & LINNEA

igår tog jag även bort stygnen i tummen, haha annie var helt körd i huvet inne hos doktorn! haha! typ: - eh, vad gör den här knappen? (trycker) - oj, ojsan, HAHAHAHAHAAA! & doktorn bara skrattade hela tiden. Inget vidare stöd där inte, haha, jodå men det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Men nu är iaf tummen hel igen, men det tar väl ett tag till tills den blir som den ska.
      Idag blir det iaf bara att städ för min del, åka upp och handla lite till myskvällen imon! ;D alltid kul jö.
Kanske kommer nått mer inlägg today, vem vet?!

PUSSSSSSSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0