we all love jenny

ska det vara ett s efter love (loves) på rubiken? (hh'



hejsansvejsan
Idag var det Måndag igen då ju, jag hade det riktigt svårt att gå upp! haha. Jag ställde mig i duschen och vaknade till lite och sen sminkade mig, håret hann jag inte fixa så det fick vara krulligt idag. Tog mopeden till skolan eftersom att vi slutar lite tidigare på måndagar och det är hemskt tråkigt att vänta på bussen som går tio i fyra. Idag slutade vi ungefär tjugo i två. Vi hade ett skitjobbit nationelltprov i biologi. Det var ett praktiskt prov och det innebar att man var tvungen att springa intervallträning och sedan ta pulsen! Min kondition är verkligen inte den bästa, haha. Aja, tog moppen hem tjugo i två och sen har jag ätit och kollat lite på tv, nu tänkte jag strax gå ut i stallet , fixa lite och sedan rida. Måste bara hitta mina hörlurar till mobilen! Det är hemskt tråkigt att mocka utan musik & min Ipod ligger på laddning. ;o
  Imorgon ska jag träna lille Ulisco för Ansi (Ann-Sofie Oskarsson) vid Björnöslott, det ska bli jättekul!



HAHAHAHAHAHAHA, jag kan inte sluta skratta åt Jenny på den här bilden!
vi alla älskar Jenny! :* hon lyckas alltid med det omöjliga!

puus&tack för dagen.
linnea


Kommentarer
Postat av: Malin

Huhu, Jenny e lite för söt ! :D

Den bilden kan man skratta åt hur länge som helst (a)

2009-05-25 @ 20:31:51
Postat av: jenny

hahahahahahahaha! man tackar linnea;*.

2009-05-26 @ 19:13:35
URL: http://jboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0