1 oktober

Två lektioner har vi haft idag på morgonen. Slutade vid kvart över elva, sen hade vi håltimme till klockan halv tre. Det är kul, finns mycket att roa sig med i nybro på dagarna! haha.

Första gick vi iaf och åt och jättegott var dt (aa' haha, sen satt vi typ i cafeterian och spelade kort och så. Jag blev mobbad som vanligt av mina vänner. Men det är lugnt jag är van, haha. Nej, så farligt är det inte. Geografi provet gick iallafall bra tycker jag, jag vet en miss jag gjorde men det är skitsamma nu ju. Så jag är nöjd. :)

När jag kom hem gick jag direkt ut och red med mamma och vi rök ihop mitt ute i skogen som vanligt, gaaaah jag blir så arg på henne ibland! ;o Aja, vi blir ju typ vänner lika fort igen så det spelar ju ingen roll. Nu ska jag strax gå ner och äta med familjen minus pappa för han jobbar kväll denna veckan :(( Sen ska jag och min älskade lillebor titta på en film. Mamma var så söt så, hon har köpt en hel box med filmer som jag faktiskt tror att både Olle och jag gillar.

Vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0