and you fall on your knees, well get back on your feet yeah

Nu är jag hemma från skolan. Har suttit och tuggat lite på lördagsgodiset som var kvar, lyssnar på gamla låtar som påminner mig om förra hösten. Mhm, det är så här vissa källar man kommer ihåg. Det är ett år sen Annie, jag och Ebba hade en lite minikräftskiva, fyffan vad kul vi hade. Det känns som det var någon månad sen bara.
Jag saknar alla så mycket från högstadiet, även en del lärare faktiskt. Men jag trivs väldigt bra på gymnasiet också måste jag säga.

Aja, skolan gick bra & det muntliga i historian är jag nöjd med fast jag mest höll blicken till pappret. Eller jag vet inte? Jag försökte tänka på att titta upp och jag var faktiskt inte så nervös. Men sen var det iofs bara för tjejerna som vi höll redovisningen vilken igentligen räcker eftersom vi är så grymt många i klassen. Imorgon är det engelska prov och jag är inte laddad inför det. Det är också muntligt i svenskan, jag ska sälja en ABBA konsert. Det blir nog populärt, haha.

Nu ska jag på USmöte. Det är planering inför halloweenhoppet & lucia som gäller. Ideérna måste spruta fram idag och jag känner mig totalt hjärndöd efter en måndag. Men det är lika för alla. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0