Early morning she wakes up, time for make-up, perfect smile.

Ibland tror jag verkligen att blogg.se är det segaste som finns...


Dagen började med 3 timmars uppsats, jag satt bara i 2 timmar. Det kändes faktiskt bra, det jag skrev ihop blev typ tio sidor. Jag är ganska stolt faktiskt, haha. Sen hade vi två lektioner efter det och då hängde min hjärna inte med ett skit, jag tog nog ut mig på uppsatsen. När jag kom hem åt jag &så, mamma fixade hästen sen stack vi upp till klubben och red ett pass i ridhuset. Min häst är underbar vill jag att ni ska veta! (Det har ni säkert inte hört innan) Sen när jag kom hem fick jag ta tag i naturkunskapsarbetet som ska vara inskickat imorgon eller ikväll kanske det va? Men jag är färdig nu, väntar bara på att Annie ska skicka sin del till mig.

Just nu sitter Olle och skickar massa flörtiga gubbar till mig över msn, haha. Han är för söt, jag hör precis vad han säger genom headsättet till fille via typ skype? Vi har ju liksom rummen intill varandra. Massa hjärtan gjorde han också förresten. Han älskar nog mig lite iallfall långt där inne, ´thihi :)


sen måste jag bara ställa frågan;
vem är det som fyller år om knappt två dagar?
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Kaan det va du din fisunge som fyller år?! :) <3

2009-10-12 @ 22:04:03
URL: http://maliiinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0