fan också

 Min Chucky! :((((((((((
ÅHH, idag på morgonen kunde inte min ponny gå. Han stod kvar i boxen när vi öppnade och de andra hästarna sprang ut. Han som alltid vill vara först. Veterinären trodde att han hade gått kull i hagen precis innan han fick gå in på kvällen. Och han måste ha gått kull ordentligt också för såren och svullnaden är inte att leka med, han kan inte röra höger bakben alls. Stackarn. De trodde iaf inte att det var något brutet och nu får han pencillin men blir det inte bättre måste vi in och röntga. :( Vi som var påväg tillbaka, vi skulle ju börja gallopera imorgon. Han var ju skittaggad! & nu kan han inte röra sig liksom. Jag blir så ledsen på det här. Fan, hela hösten är ju förstörd nu. Han kommer behöva vila hur länge som helst. Jag saknar min springiga-damp-ponny flygandes över hinder. Det gör han med det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0