Hear me when I say I belivie, nothings going to change destiny.

Dagen började inte bra. Jag & mamma rök ihop som vanligt och pga av ett jävla missförstånd också såklart. haha, jag var så arg att jag kunde hoppat ur bilen i farten, typ iallfall. Efter en god frukort på tåget blev iallafall allting mycket bättre och skoldagen var bra. Provet gick bra, tror jag. Tågresan hem var inte så bra. För det första var det ett gammalt ofrächt tåg och för det andra var det så fullt att vi fick stå.

När jag blev upphämtad vid stationen i Emmaboda fick jag iallfall en positiv överraskning. Ida var med i bilen. Så vi (hon) har lagat tacos och myst med piplarssons och popcorn ikväll. Det sitter aldrig fel. Olle var faktiskt med på ett hörn och gjorde kvällen bättre faktiskt.

Imorgon börjar jag 11.45 och slutar 13.00. Inte fel. Då stickar Malin och jag in till Kalmar troligtvis.


         Ibland är en kväll med syskonen underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0