I can have it all, I can dance right through my life.



Idag är en hyffsat bra dag tycker jag. Igår med men då glömde jag uppdatera. Igår morgon var tåget försenat en timme, så dåligt. Men det var iallafall skönt att missa tyskan. Fast det kändes ju lite lagom tattigt att sitta på emmaboda tågstation och äta frukost, haha. Jag hade ju tänkt äta den på tåget. Efter skolan igår var jag iaf hos Felicia hela kväll och sen blev det despetarehouswives, pussssss.

Idag var skolan seg, men vi hade faktiskt en väldigt rolig svenska lektion. Vi tjejer skulle säga vad vi tyckte var typiskt killar och tvärtom och då blev det lite små tjabb om man säger så, haha. Efter skolan tåg vi tåget till Emmaboda sen gick Annie och jag till Fenix, underbart. Sen tog jag bussen hem och gick direkt ut och red i blåsten & min häst har damp, haha. Vi var nog med i luften än på marken idag.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt så det blir morgondag fortare, haha nejdå. Det ska jag inte (aa) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0