I've had a little bit to much

Jag är inte så taggad på att blogga längre eftersom jag kom på mamma med att sitta och läsa min blogg. ÅHHHHHHHH jag blir galen! Kan man inte få ha lite för sig själv när man är 16 år liksom?!

Iallafall idag så sket Malin & jag i ridningen och stack in till Kalmar ist. Det blev bara en snabbrunda och jag fick ingenting inhandlat men det var mysigt iallfall tycker jag. Nu ikväll kom Felicia bort en stund, hon har precis åkt nu. Thihi, kanonkul (aa' Kanske dags för mig att packa väskan snart? Växjö hela helgen. Lördag-Söndag nu är det ungdomsledarutbildning, jag måste erkänna att jag är inte så sugen på det just nu men det blir nog kul när man väl är där får vi hoppas. Det blir iallafall två trevliga dagar med Annie & Ellen och sen kanske träffa lite folk i växjö imorgonkväll.

Vi hörs nog på söndag?! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0