Just another monday-rain.

Som sagt så stack jag till Annie mitt på dagen någongång. Vi tittade på The reader, den var ganska bra faktiskt med lite småseg men chipsen var goda! HA HA. När jag körde hem hade det hänt en bil olycka så jag fick vända. Lyckat att jag har sett två bilolyckor på mindre än en vecka nu..  uscha, så jobbigt!

Ikväll har jag ridit min häst i mörkret och regnet och jag som inte alls är mörkrädd eller så. Tur att min lilla farfar har lyxat till det med en lampa som lyser över hela byn, haha! Sen har Ida och jag suttit med våra klementiner och tittat på oc, det är så sjukt bra! Jag är fast.
Imorgon ska jag på 17 + 19 årskalas i Nybban.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0