ohno

Någon är dålig på att uppdatera tycker jag!
Egentligen är jag inte så sugen nu heller men vafan jag har ingenting annat för mig. Idag har jag ätit pizza, två gånger. Det är lite tjockt faktiskt men man måste ju få tröst äta lite ibland eller? Det tycker iallafall jag så jag känner mig inte ett dugg skyldigt, inte för just det iaf. Innebandy har jag minsann varit på idag också, i Växjö. Det var lite småtrevligt sisådär. Tur att jag har min Annie, hon är en stjärna!

Nehe, undra om jag skulle ta och gräva ner mig i en vecka eller sådär?! Det låter lite lockande faktiskt.  Äsch, världens deppigaste inlägg var det här ja!

Nu ska jag kolla på gossipgirl, det är underbart bra! & när det är slut ska jag sätta mig i mitt underbara mjukisduntäcke och titta på underbara OC. Positivt, så jäkla positivt!


Kommentarer
Postat av: jenny

ska vi gräva ner oss tillsammans? ;o

2009-10-26 @ 11:27:12
URL: http://jboorg.blogg.se/
Postat av: jenny :*

fyfan vilken ångest jag har asså ;o.

2009-10-26 @ 20:07:12
URL: http://jboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0