Onsdag

Nu har det flyttat in lite nytt folk här runt omkring och härrom dagen kom en ny inflyttad tysk in till Felicia när hon stod i stallet. Samtalet lät ungefär såhär;

Ny inflyttad: Har era hundar bajsat på min trädgård? Heter det bajs?
Felicia: Eh, nej. Dom är inte därborta och springer. Det kanske har varit grävlingar eller något där. Ja, det heter bajs men man kan säga skit också!
Ny inflyttad: Okej, nej du vet jag är ingen bajsexpert...
Felicia: Nehe, nej det är inte jag heller.
Ny inflyttad: Ena bajset var brunt andra var svart!
Felicia: Jaha, där ser man! Jag vet inte...

Hahaha, jag tycker det är så roligt! Särskilt eftersom att grannen var helt seriös.
Nu ska jag ut och rida och ikväll är det återträff.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0