& sen så var det lördag.

Igår hade jag skrivit ett jättelångt inlägg men det försvann, det är min bortförklaring till varför det inte blev ngn uppdatering igår!

Igår var en heldag på stan med Erika (Amanda en stund). Jag fick faktiskt mycket inhandlat men så brände jag alla pengar jag hade typ också, haha. Ett par skor, plastiga tights elr vad det heter, långkofta, långtröja och en annan slags kofta, haha lite konstig var den. Så jag kom iaf hem nöjd men trött. På kvällen sen var Annie och David här, det blev idol & Smala Sussie.

Nu har jag precis kommit hem från klubben, det har varit halloweenhopp där uppe idag. Det var itne så mycket starter så det är redan klart. Nu har mamma gått ut för att mocka och ta in hästarna så jag ska väl snart springa ut, thihi.

VAD HAR HÄNT MED MIN PAPPA? Han och Magnus (Felicias pappa) håller just nu på att göra kroppkakaor! ;o haha, vad har hänt liksom? Det är inte likt dem. Inte ett dugg. Men gott ska det bli! Hoppas jag iaf. Det är nästan så att jag funderar på att sätta mig på cyklen och kika när dem arbetar lite (aa' höhö!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0