Sen väcktes jag ur min sömn och drömmen försvann, vart är den nu? Jag bara undrar, vart är den nu? HA-HA

I natt hade jag en sån underbar dröm, helt fantastisk var den. Men sen vaknade jag, vilket var lite utav en besvikelse för jag ville veta mer av drömmen, vad som skulle hände sen osv. Jag vaknade iallafall av att jag hade en stor fet kisse liggandes på min rumpa, haha musse är för söt han!

Nu ska jag ta min cooling moped och dra mig in till emmaboda där jag ska möta upp Annie. Vi ska hyra film och tjocka oss, som vanligt. Idag är det chips och dipp som lockar något otroligt, haha fyfan!

Aja, nu har ni fått veta vad jag ska äta idag. Vi hörs nog senare ikväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0