uhlala-la-la I love you baby.



Bilden är suddig för att Jenny skakar, skyll på henne! haha. Skolan var okej, geografilektionen som är sist är lång, tråkig & hemsk. Tur att jag har min Annie som gör allt lite roligare. Efter skolan tog vi tåget mot Emmaboda sen satte sig Annie & jag på fiket Fenix och tog varsin baguette. Pratade gjorde vi förstås en massa, mest minnen? Men också allt om nya klassen och andra saker som vi troligen inte ska ta upp här, haha. Sen blev jag hem kör och nu sitter jag här. Ska strax byta om och springa ut i stallet och rida en av pluttarna där ute. Chucky är förresten mycket bättre nu, så han är glad & jag är glad! puss

Annie: Är det Fredde därborta?
Linnea: Det ser ut som det ibland.
Annie: Ja...

(går förbi pizzerian, men det tänker ju inte jag på)
Linnea: Det luktar som att det är Fredde! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Annie Steen

åh, du är min bästa vän! :') jag älskar dig!! <33 :')

2009-10-08 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0