09 09 09 & en trött gladis

Vi tog tåget hem från skolan 15.17 idag.
Skolan har varit som vanlig, lite seg &så.
När vi hoppade av tåget gick Annie & jag
till Fenix, tog varsin baguette och pratade
lite &så. När jag kom hem gick jag dirket
ut i stallet och då blev jag uppringd av Annie.
Vi pratade nog i flera timmar så jag han rida
en runda under tiden & äta lite också. Haha,
det finns alltid något att prata om när det gäller
oss. Annie har faktiskt lärt mig att prata i telefon,
innan kunde jag inte, jag var/är verkligen sämst
på det. Men jag måste erkänna att jag fortfarande
tycker det är obehagligt ibland, inte med typ Annie
eller Felicia ellerså men med andra. haha, sån tönt
är jag! Jag var iaf färdig riden &det klockan sex.
Himlans skönt, så nu ska jag bara göra lite tyska
ikväll också men det gör jag nog samtidigt som jag
tittar på idol. :))

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0