23 september

idag har jag haft en lektion, ganska slappdag.
Origenteringen var okej, vi gick bara så det var ganska skönt faktiskt. Sen gick vi till McD med Bea & Bella, tittade på skor gjorde vi också. Och det kan tydligen framkalla beslutsångest på hög nivå, haha. Sen var det geografi allt för länge men det gick bra det med. Hann med bussen mot stationen och tog tåget hem. Fick några skor och sådär på oss på vägen bara, haha. Det är inte lätt att heta Linnea & Annie kan jag lova. Ikväll är det insparksfest för oss på SP. Ska bli kul! Skjuts och allt har löst sig nu så vi är glaaaada (y'
Imorgon ska jag till Jenny Nyström och hälsa på Ida hade jag tänkt, det beror på hur pigg jag är imorgon, haha. Skulle egentligen åkt med mamma in till kalmar vid nio tiden men jag tror jag tar tåget senare ist, känns så! Sen blir det väl lite shopping och så när vi ändå är inne i Kalmar, thihi. Jag behöver en massa.

PUUUUUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0