24 september

Jag hade kul igår, festen var helt okej!
Blev däremot en tidigare hemresa än vad vi hade
räknat med bara. Men det var kul så länge det varade.
haha. Idag är jag lagom trött sådär.

Gick upp strax innan nio idag, blev väckt av Annie som var
hungrig, hah. Så vi gick ner och åt frukost och så. Sen vid
tio tiden körde farfar upp oss till Emmaboda. Jag tog tåget
in till Kalmar och sen bussen ut till JennyNyström och var med
Ida en stund i bageriet, det var kul men jag kände mig skit
dålig. Men det är som vanligt, haha. Sen gick jag och mamma
och åt världens godaste buffé på Zorbas, sjukt gott är det verkligen.
Sen gick vi i stan och hade en mysig mor&dotter-dag utan ett
enda rejält bråk. Inte dåligt för att vara oss faktiskt! Och mamma
var på bra humör så jag hade mycket kläder med mig hem, thihi (aa'
underbart. Sen åkte vi hem vid tre - fyra tiden och nu har jag ridit
två hästar och tänkte strax sätta mig framför Idol 2009.

Imorgon ska Annie, jag  & Ellen på hemligresa som vi har vunnit.
Vi har ingen aning om vart vi ska ;o kan bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0