30 september

Idag ska jag gå & lägg mig innan klockan nio, hmm. Lite tönt varning på det nästan! haha.
Iallafall så har dagen varit bra men kallt, som vanligt. Annie har haft dampet och sprungit
runt och sagt att hon är en säl, haha? Det är min Annie det! är jag kom hem somnade jag
i soffan sen sprang jag ut och red i regnet, love it.

Matte provet idag gick faktiskt bra, jag tycker det var ganska lätt. Utom det två sista uppgifterna
som var alldeless för svåra för mig, men jag svarade iallfall på dom. Bättre att chansa ju!
Geografi provet imorgon kan jag ju inte säga annat än att det kommer gå käpprätt åt helvete.
Ooooh, vad jag tycker det är tråkigt! (kan bero på läraren också) Jag tittade lite på stencilerna
vi har fått men jag la ifrån mig dem lika fort. blääääää.
fyyyfasen.

 
& min blogg blir tråkigare och tråkigare men det beror på att vi har så jävla mycket prov och
grejer att jag känner mig för stressad för att skriva något roligare. Men på helgerna blir det lite
bättre ska jag försöka med iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0