fredag & lördag

oj, uppdaterad jag inte igår? thih. uppps (a)
Aja, Igår fyllde iaf min kära mamma år, stort
grattis till henne! :*
Så vi har släktkalas här
på kvällen och det är alltid kul med kusinerna ju!
Haha, även fast jag råkade somna innan folket
började åka hem. Sån är jag.



Idag gick jag upp tidigt, alldeless för tidigt för en
lördag. Klockan åtta bar det iväg på fyrhjulingen
hemifrån mot Lidahult. Fyfan, vad kallt det var!
Shit. Det har varit ponnyallsvenskan uppe på vår
klubb idag. Det gick så jäklans bra för laget. En
andra placering, guuuuuuutt! Nu leder vi!!
Kom hem vid sextiden och red mina två hästar
sen blev det pizza& film mys med familjen. Dock
var filmen ingen höjdare "Spring Breakdown" hette
den tror jag.



Ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0