helgen

oj, vad statistiken har sjunkit under helgen. Dags att uppdatera nu då kanske.
Helgen var bra, vi fick åka till Helsingborg och titta på den anläggningen där och jag är sjukt avis på den. Lätt att jag ska dit och tävla någongång säger jag ju bara. Sen fick vi bo på RadissonHotell, fick en massa god mat och en god nattsömn. På lördagen åkte vi till Flyinge och tittade där, såg inte ut alls som jag har föreställt mig men fan vad häftigt. De hade ett ridhus av glas som var 60x80. Skithäftigt! Det hade jag inte tackat nej till att ha på trädgården precis. Vi var hemma strax efter fyra i växjö tror jag.
      Därefter kom fam. Steen hem till oss på middag. Annie, David & jag stack in till Nybro lite senare men det var väl sådär. Vi kändes oss lite väl unga för det sällskapet!? ;o haha. Så vi åkte till McD strax innan stängning och sen drog vi oss hemåt och det räckte kan jag säga för jag somnade direkt.

Idag sov jag till typ tolv, så jävla härligt. Sen resten av dagen består av plugg plugg, plugg plugg & sen lite plugg kanske? Nejmen, det känns så. Bra att jag vet vad det är som ska vara färdigt också, det känns kanonbra! Ska väl ut och rida om en stund också. Sen ska jag väl inte göra så mycket mer idag. Jag ser INTE fram emot den här skolveckan kan jag säga, fyfasen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0