lördag i bilder

Lördagen började med Emmaboda marknad, något man måste gå på bara känner jag! haha, jag gick iaf med Annie, Jill & Malin en stund men vi tröttnade ganska snabbt. Då gick Annie & jag och kollade på innebandymatchen som var i sporthallen. Sen åkte jag hem, red mina hästar &så. Sen stack jag direkt till Erika och där var Jenny & Melinda också. Annie kom lite senare. Vi åt tacos &så, satt och pratade och skrattade hur mycket som helst. Jag har saknat er tjejer! Sen bestämde vi oss för att gå ner till Er-sjön, vi hade hört något om att det skulle vara fest där. Vi gick dit, men det var inte riktigt något för oss kände vi, haha. Men vi stannade en stund och pratade lite med några som var där &så. Sen gick vi hem till Erika och åt & pratade en massa mer sen sov vi gottigottgott. (y)
en toppen kväll tjejer!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0