lördag

hejsansvejsan!
nu har jag typ precis kommit hem.
har varit i nybro och spelat kubb vm, cool som jag är! (h)
västerbyggdensmästerskap*
farfar brukar alltid vara med och nu har det typ blivit lite
som en tradition att farfars barn & barnbarn är med också.
det var jättemycket folk där, fjorton lag tror jag.
jag spelade i äggalaget tillsammans med faster carina & ida.
det kanske inte gick jättebra (aa) haha, men vi vann mot
två killar som faktiskt var med i riktiga sm09. uuuh, dom var
inga bra förlorare thaha. dem var riktigt seriösa medans vi 
tänkte att vi skulle vara med för att någon måste ju komma sist!
haha, fast det gjorde vi inte med iaf. aja, de dagarna är faktiskt
trevliga. tro det eller ej.

ikväll ska vi bort till felicia &dem, susanne har ju fyllt år så vi ska fira
henne. lite myspys sådär. vi hörs sen eller imon! :)
föresten pratade felicia & jag om att beställa biljetter till Lars Winnerbäck
snarttttttttttttt (y)  fast jag vet inte när var och hur men iaf hon har kollen ofc.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0