nu är det höst

Idag har jag verkligen fått höst-känsla. Då tänker ni på en sån som man verkligen inte längtar efter, inte vill ha. Eller hur? Sommaren är ju den bästa årstiden, enligt många. När jag tänker höst så tänker jag på mörka, kalla och tråkiga dagar. Regningt väder, blåst och öde. Allt känns så öde. Man tänker, eller rättare sagt jag tänker bara på att höst = snart vinter. Då blir det ännu kallare. Men idag har jag fått en helt annan höst-känsla. En sån där mysig. Höst är faktiskt inte så tråkigt som man kan tycka ibland. Mörka kvällar kan ju faktiskt vara ganska mysigt, och jag verkligen älskar höstfärger. Dom är ju underbara. Och te, visst är drycken te en riktig höstdryck? Tänk en kopp te och en bra film i mörkret. Inte helt fel!



Här hade jag velat få in en låt. En låt som jag tycker är höst.
haha, knäppt jag vet för den handlar inte om något som har
med hösten att göra för fem öre. Knäppt att jag ens skriver
ett sånthär inlägg. Inte likt mig precis.

Kate Voegele - It's only life
Lyssna på den!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; haha nej, den 30e september, tyvärr! ;(

2009-09-17 @ 06:51:14
URL: http://jboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0