sön, mån & tis

Jag är sjukt dålig på att uppdatera nu.
en jag kan ju iaf berätta att söndagen
finns det ingenting att berätta om mer
än att morfar & Ulla var på besök för
att fira mamma.
      Igår efter skolan hoppade Annie
och jag av bussen här hemma och sen
red vi ut tillsammans på mina hästar.
Sen tog vi moppen till Longlake och skulle
ha ridit Annies hästar men det sket sig,
vi hann inte. Klockan sju började bion vi
skulle se Flickan som lekte med elden.
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte, den var
väl helt okej. Boken är ju så gryymt mycket
bättre! Efter bion sen sov jag hos Annie
och jag har sovit som en stock hela natten lång.
      Idag började skolan i vanlig tid, 08.35 då.
så vi tog oss upp vid sju tiden. Men dagen
har varit helt okej, slutade redan tjugo i två.
Vi var hemma i Emmaboda vid kvart över två
och då gick vi och åt pizza, mummmmms! thaha.
      Nu ska jag ut & rida med min mamma och
ikväll hade jag bara tänkt ta det lugnt, kanske läsa
lite i boken som snart ska vara färdig. Vi får se.
Imorgon är det friluftsdag och två lektioner.
Inte så jobbigt. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0