torsdag

OOOOOOOOOH jag älskar regn!

nej, fyfan för vädret. man vill bara krympa in under en varm filt med en kopp varm choklad.
men det går ju inte. såklart. idag gick vi långdag, slutade tio i fyra. men vi hade typ världens
längsta håltimme mitt på dagen? & imon blir det ännu värre. imon börjar vi 09.45 och tåget går
08.06 det är kul. så det får väl bli frukost på mcd för vår del, haha. tjockisar. sen har vi en lektion
som slutar 10.45 och sen börjar inte nästa lektion förrän 13.15. underbart? inte precis. vad ska vi 
emmabodaflickor som inte kommer hem ta vägen då liksom? :o haha
      slut på klagandet. idag vaknade jag vid halv sju och va kalaspigg det var däremot inte annie när jag
började putta på henne, thihi. vi fick skjuts in av mamma så vi slapp stressa också, skönt. sen har väl 
annie & jag haft damp mest hela dagen men sånna är vi, hah. nu ska jag ut en sväng i regnet.
vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0