simhall&pizza

tjenixen
fyfan vad svårt det var att gå upp idag, haha.
jag fick kämpa ordentligt kan jag lova.
iaf hade vi väldigt mycket långa lektioner taighta
efter varandra idag men vi slutade kl 14.20 (y)
jag & annie hoppade av bussen hos mig, åt och
så gjorde vi. sen tog vi moppen upp till emmaboda
och mötte upp jenny vid simhallen. & tro det eller ej
men vi simmade 40 längder, 1km! haha, bra för att
vara oss tycker jag! thaha, sen bubblade vi ju såklart.
Mmmm, i feel fresch! :* rätt stavat? haha.
när jag kom hem fixade jag hästarna & sen var det
pappas tur att laga mat idag för mamma är inte hemma,
så det blev pizza. så gott men så onyttigt :((
aja, med träningen & det måste det ju bli plus-minus-noll
eller? (aa) uscha, jag funderar på gymmet imon eller nått.
det blir iaf skola som vanligt & sen får vi ju se då! :)

 ha det bra!
 
linnea                                      annie                                      jenny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0