var är osten?

Har ni någongång lyckats slarva bort en ost? En stor rund ost?
Det gjorde iallafall jag och Felicia idag. Den var borta, puts väck.
haha, fyfan vad vi skrattade! Vi gick igenom allt kyl, frys, skafferi,
fruktskålar, allt verkligen. Men osten är borta!
Är det typiskt Linnea & Felicia eller vad? :O


Morgonen blev stressig eftersom jag vaknade alldelses för sent.
Hela dagen gick jag runt och bara var trött & hungrig kändes det som.
Jag var hemma vid tre tiden och då kom Felicia till mig. Vi tittade på
Gossip Girl och Americas funnies homevideos, är inte det hur bra som helst?
haha, jag älskar det!
Sen har jag varit ut och skrittat min häst, oh vad jag hade saknat det (a)
Hur mysigt som helst. Men igång sättningen kommer nog bli dryg-drygare-drygast
har jag en känsla av. Men vafan, han måste ju återhämta sig ordentligt nu.
iiiiiiiiih, en bra dag blev det allt tillslut.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0