I'll be sitting on the top of the world.

Nu ligger jag i min breda, gosiga säng med ett fluffigt och tjockt duntäcke över mig. Jag ligger och tänker över veckan som varit lite men också helgen. Fest på lördag, oohja vi är taggade! Jag ska träna med Ulisco på lördag också och tro det eller ej men jag tänkte faktiskt ta ett pass på gymmet innan. Har faktiskt lycktas ta tag i mitt liv lite (denna veckan iaf).

Imorgon tar jag åtta tåget till skolan fast jag börjar vid tolv. Jag ska faktiskt skriva mitt geografi arbete, visst är jag lite duktig? tack. he hehe. Såklart var jag tvungen att be Malin om hjälp men det borde jag förstås inte erkännt precis efter att jag skrytit. Det är iallfall tur att jag har henne så jag får upp hoppet för ett godkännt! Geografi är inget för mig.

Förresten är det snart dax för att välja inriktning, ångerst på hög nivå kan jag lova! Tror det blir europa profilen för mig faktiskt. Jag tycker det är spännande att läsa om andra länder, språk & så. En liten Annelie bor det nog allt i mig? Lätt att jag ska utomlands och jobba några år efter studenten!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0