LÖRDAG/SÖNDAG






tacktacktack för igår, väldigt trevligt tycker jag! (:
Började med lite god mat hos mig sedan drog vi vidare till Elin där det var fest. Det var en lugnkväll tycker jag allt men ändå vaknar jag med blåmärken på hela knät? knasigt. Vid tre tiden tog vi taxi hem och åt massanattmackor och lite senare kom mattias och anton. Jag hade visst råkat få med mig antons mobil hem, hihi jag var iaf snäll och skickade massa gulliga sms och gjorde några finfina filmklipp! (y)

Vi somnade - vaknade och tittade på film hela dagen. Mattias och jag var också duktiga och gjorde pannkakstårta som vi sedan bjöd på, haha. (det är en hemlis att vi innan det hade ätit pizza & glassmedvarmahallon)  uuuuuuh bra är vi!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0