we are free and we are perfect








Vid fyra tiden samlades tjejerna och åt fin middag som Ebba hade lagat. Riktigt bra gjort! Senare kom Mattias och vi hoppade ner i badtunnan allihopa, drack lite och hade riktigt mysigt. Abbe & Henke dök också upp lite senare tyvärr för dem fick de inte plats i badet, hihi. Vi gick upp och fixade oss och grejade en massa, hade allmänt trevligt faktiskt. Sen tog tjejerna taxi till emmaboda och sen tåget mot nybro för att gå till Chili. Killarna stack till bygget. Det blev nattbussen hem och sen 1000000 nattmackor. Jag älskar att äta på natten (L) hihi underbart juu.

På morgonen idag fastnade jag, Ebba, Lisa och Mattias framför något som jag skulle vilja säga är världens otäckaste film! Vet inte hur många gånger jag skrek, haha. Orphan hette den.  Nu har jag varit hemma en stund och har en liten fundering på att gå och baka en kladdis (hjärtanformad såklart) & sen bjuda in min käraste, tss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0